Totaal overzicht Release Notes

Ceyenne WMS V2.12 is uit. Deze keer geen grote nieuwe veranderingen, maar wel een set aan nieuwe features en optmalisaties die je leven in het magazijn net een beetje makkelijker maken. Enkele voorbeelden van nieuwe features in deze versie zijn nieuwe filter mogelijkheden (bijvoorbeeld op verzendmethode, company en product ID), het mogelijkmaken van het packen van Crossdock dragers en de mogelijkheid om in de Management omgeving te switchen tussen het oude en het nieuwe design. Een andere mooie nieuwe toevoeging zijn de in-app geluidseffecten die bij een scan toegevoegd kunnen worden, bijvoorbeeld bij een error of een gebeurtenis.

Binnen onze scanner applicatie is de Stock Control app wel verrijkt met een hoop mooie nieuwe schermen. Wil je weten wat er op een URN ligt? En vervolgs door naar de details zoals het type locatie het is of meer informatie over het product? Dat kan nu allemaal vanuit de scanner. Zie onderstaand GIF-je voor een sneak preview!

Verder is er natuurlijk weer tijd gestopt in de verbetering van de stabiliteit en de werking van functionaliteiten die door veel van onze gebruikers hun degelijkse werkzaamheden ondersteunt.

Nieuwe functionaliteiten in Ceyenne WMS V2.12

  • Verwerking van Retouren gebeurt op basis van een ‘Item Quallity Label’. Deze extra identifier biedt extra mogelijkheden in de toekomst
  • Retour aantallen kunnen worden aangepast in het overzicht na de ontvangst van een retour
  • Overzicht van de beschikbare taken inclusief de status met betrekking tot Dockplanning is toegevoegd
  • Uitbreiden van de filtermogelijkheden (op verzendmethode en Product ID)
  • Filteren op de Company is aangepast naar een Dropdown (keuze uit geconfigureerde Companies)
  • In Manual Stock Movement kan de gebruiker nu ook één enkel item verplaatsen (i.p.v. de gehelde locatie of URN)
  • Crossdock dragen kunnen nu ook worden ingepakt
  • Binnen Consolidatie wordt de Pickunit onthouden na het scannen van de Shipment pallet
  • Klanten hebben de mogelijkheid om te kiezen voor het oude of nieuwe design in de Management omgeving van Ceyene WMS

Verbeteringen in Ceyenne WMS V2.12

  • We hebben het aantal calls naar de ‘GetCALActions’ geoptimaliseerd om onnodige calls te voorkomen
  • In-app geluidseffecten toegevoegd op scan, error en info gebeurtenissen
  • Zoeken op PickJobPickUnits is mogelijk gemaakt in de scanner
  • URN informatie uitgebreid op de schermen URN-View, Type-View en Print-View
  • Binnen goederenontvangst zijn de services uitgebreid voor nieuwe URN’s, URN types en aantallen
  • Het Management scherm voor URN’s is uitgebreid met de PutAwayType
  • Bij de settings is het nu mogelijk om aan te geven of Serienummers noodzakelijk zijn
  • Onafgeronde PickJobs krijgen de volgende dag de hoogste prioriteit
  • Na het Picking process is het mogelijk handmatig producten te verplaatsen tussen verschillende Pickunits
  • Pallets binnen goederenontvanst kunnen nu verdeelt worden over Pick en Bulk
  • In het Product overzicht zijn Taric codes inzichten (Warehouse > Products)
  • De Warehouse Location Type wordt getoond in een aparte kolom op de Stock Control Line (hier kan ook op gefilterd worden)
  • In de Packing app kan geswitched worden van en naar alle verzendmethodes

Bugfixes in Ceyenne WMS V2.12

  • Knop ‘No barcode’ is weer zichtbaar op de scanner tijdens Picking
  • De Pick to Cart referentie wordt niet meer automatisch gezet voor alle pick units
  • Orders met verschillende bezorgdatums komen nu in dezelfde Pick units en Pick Jobs
  • De zoekfunctie in de Retouren applicatie ververst nu de lijst met zoekresultaten
  • Tonen van een melding bij de scan van een onjuist serienummer
  • Er wordt nu een melding getoond wanneer er een onjuist serienummer wordt gescand
  • Verbeteren van de Serienummer registratie bij goederen ontvangst
  • Werking van de vragenlijst in de Retouren applicatie verbeterd wanneer er geen model was voor het product
  • Optimalisatie in de Scan Barcode service

Heb je na het lezen van de release notes interesse gekregen in een update of voor de nieuwe klanten, om een afspraak in te plannen, stuur dan een mail naar sales@diract-it.nl dan helpen onze Customer Succes Managers je graag verder.