Ceyenne Software
Ceyenne Software

Met Ceyenne kan u een compleet pakket oplossingen verwachten. Ceyenne is door Diract ontwikkelde software; een slimme en sturende geïntegreerde suite, met een breed scala aan functionaliteiten. Deze oplossingen implementeren en beheren we sinds 2007 succesvol bij een grote verscheidenheid aan klanten en partners. De Ceyenne software suite is modulaire software en bestaat uit vele oplossingen die als pakket, maar ook losstaand geïmplementeerd kan worden in organisaties.
Ceyenne software is ontwikkeld vanuit een basis met diepgaande en jarenlange kennis en ervaring van logistieke, omnichannel, fulfilment en warehouse processen. Dit betekent dat het uitgebreid ontwikkeld en getest is op basis van feedback uit de praktijk.

“EEN SUCCESVOLLE OMNICHANNEL STRATEGIE IS AFHANKELIJK VAN EEN GOED GEORGANISEERD LOGISTIEK APPARAAT”

Ceyenne WMS

Een belangrijke pijler binnen Ceyenne is het Warehouse Management Systeem. Dit WMS stuurt alle processen in en rondom een magazijn aan. Van binnenkomende goederen, via opslag tot orderpick en verzending. Naast deze primaire functies ondersteunt het WMS ook vele andere processen die binnen magazijnen veel voorkomen. Enkele hiervan zijn Retour afhandeling, Value Added Logistics, Productie ondersteuning, Kwaliteitscontrole, Stock Controle & Cycle counting. Ceyenne WMS onderscheidt zich onder meer door een intelligente manier van proces aansturing. Ceyenne heeft vele koppelingen met ERP pakketten en webshop software. Ook zijn er een meer dan 50 koppelingen met lokale en internationale pakketdiensten en transporteurs geintegreerd.

Ceyenne Concentrator

De voornaamste onderdelen van deze module van Ceyenne zijn Order Management en Productinformatie Management. Bedrijven kennen tegenwoordige vele online en offline plaatsen waar hun producten direct of indirect worden aangeboden. Productinformatie wordt centraal gemanaged voor distributie naar verschillende kanalen en kanaal specifieke content. Orders gaan niet meer 1-op-1, maar dienen voor een snelle en efficiënte afhandeling op slimme wijze gesplitst of samengevoegd (of beide) te worden. De waarde van goed geautomatiseerde Order Management en Product Information Management op logistieke processen en verdere efficiëntie van organisaties is dan ook groot. Ceyenne Concentrator geeft uw Order Management en PIM de juiste richting.

“De juiste goederen-, order- en informatiestroom is bepalend voor succesvol omnichannel ondernemen”

Overige Ceyenne functionaliteiten

Naast Ceyenne WMS en Ceyenne Concentrator bieden wij ook oplossingen voor:

  • Publicatie Management
  • Virtuele voorraad
  • Customer Service
  • Pricing Management
  • Vendor Management Inventory
  • Value Added Logistics
  • Translation Module
  • Warehouse Intelligence
  • Cycle counting
  • Drop Shipping
  • Voorraadbeheer
  • Content Management Module

Verder heeft Ceyenne ook meerdere oplossingen voor Order Entry, zoals uiteraard een Webshop geschikt voor B2B en B2C.

Tot slot is er een Business Intelligence module , technologie die zorgt voor overzichtelijke stuurinformatie en dashboards, maar ook wordt ingezet om de “Big Data” te analyseren en processen slim aan te sturen.

Branches

Logistiek

Wholesale

Productie

Retail

Webwinkels

Oplossingen
Logistiek: Logistiek is overal

Logistiek omvat het organiseren, plannen, besturen en uitvoeren van de goederenstroom binnen een organisatie. Kortom: zorgen dat de juiste artikelen, op de juiste tijd, op de juiste locatie, in de juiste hoeveelheid aanwezig zijn. Maar hoe kan je dat realiseren? En nog beter, hoe kan je dit zo efficiënt mogelijk realiseren?

Efficiënter inrichten
Het efficiënt inrichten van een logistiek proces is een uitdaging op zich. De slimme software en diepgaande businesskennis van Diract kunnen hierbij helpen. Ceyenne WMS leidt tot een efficiënter logistiek proces, o.a. een flinke magazijnruimte besparing en reductie van de personeelsinzet.
De efficiëntie slag wordt voornamelijk gerealiseerd doordat Ceyenne WMS het proces gaat sturen. Hiermee worden looproutes geoptimaliseerd, krijgt uw magazijnpersoneel constant ‘instructies’ ingeschoten en wordt het magazijn zo ingericht dat de artikelen op de beste locatie zijn geplaatst. Meer info?

Omnichannel: Omnichannel stelt de klant centraal

Waar het bij multichannel en crosschannel vooral om het gebruik van de kanalen gaat, draait het bij omnichannel voornamelijk om de merk- en productbeleving van de klant. De klant komt via verschillende contactmomenten in aanraking met een merk. Omnichannel zorgt ervoor dat dit, ongeacht het kanaal (on- en offline), een afgestemde en naadloze ervaring is. Dit betekent dat uitstraling, content en beleving altijd en overal gelijk zijn. Wil de klant een online bestelling afhalen in een winkel, dan dat kan. Wil de klant die in uw winkel staat een artikel die alleen online beschikbaar is, ook dat is mogelijk. Omnichannel gaat namelijk verder dan de deuren van een winkel of een webshop.

Fulfilment

Bij fulfilment draait het om de processen die zich richten op het afhandelen en verwerken van de alle order management activiteiten. Kortom alle handelingen die nodig zijn om een bestelling succesvol en zo snel mogelijk af te handelen. Ook voor een slimme afhandeling van dit proces kan Ceyenne een waardevolle toevoeging zijn.

WIL JE WETEN WELKE OPLOSSINGEN WIJ VOOR JOU HEBBEN?

NEEM CONTACT OP

We horen graag je mening!

STUUR EEN MAIL

BLIJF OP DE HOOGTE
INTERESSE IN EEN BAAN?